KLINIKKENS LOVPLIGTIGE OPGAVER

Minerva opgavekalender

Sådan huskes klinikkens lovpligtige opgaver

Minerva er en dynamisk opgavekalender, hvor du nemt kan holde styr på alle de lovpligtige opgaver, som skal udføres med forskelligt interval på tandklinikken. Minerva leveres klar til at tage i brug med klinikkens egne medarbejdere og alle de almindeligste lovpligtige opgaver som f.eks. konstanskontrol, kemiske og biologiske indikatorer, temperaturmålinger, røntgenaudit, bestilling af eftersyn, hygiejneopgaver osv.

Når man møder om morgenen, kan man tydeligt se, hvilke opgaver man skal løse i dag, og når de er løst, markeres dette med et farveskift, så det er tydeligt for alle, hvem der har udført hvilke opgaver. Dette giver mulighed for at føre tilsyn, f.eks hvis man er på kursus i udlandet. Man kan nemt slå op og kontrollere status på de planlagte opgaver.

Hver opgave kan indeholde links til f.eks. en udførlig opgavebeskrivelse eller til det afsnit i NIR, hvor kravene er beskrevet.

Minerva kan nemt udbygges til også at holde styr på de mange andre opgaver, som får klinikken til at fungere inkl. evt. ad hoc-opgaver, som at huske at kontakte kommunen vedr. en patient eller huske at købe ny brandslukker inden november.

  • Tandklinik i København: “Vi er SÅ glade for kalenderen. Det er en kæmpe lettelse i hver dagen”
  • Tandklinik på Vestegnen: “Klinikassistenterne elsker den!”
  • Tandklinik på Sjælland: “Opgavekalenderen er en stor succes. Vi er godt igang med at udbygge den og tilpasse den til vores klinik

Minerva – Dentalkvalitets cykliske opgavekalender koster kr. 6.900 plus moms.

Prisen inkluderer oprettelse af en fælles bruger hos Google, individuel opsætning af brugernavne og oprettelse af de mest almindelige lovpligtige opgaver samt 1 times (online) introduktion og undervisning i betjeningen. Erfaringen viser, at dette er fuldt tilstrækkeligt til at værktøjet bliver en succes på klinikken.